Godmorgon! :)

Hej! Nu har jag bestämt mig för en sak!
Jag ska sluta med smink! om det nu går.. :$
Jag ska iallafall försöka, för det värsta som finns ( nu har det bara hänt mig 2 gånger då men ) är att man glömmer att tvätta bort sminket på kvällen för man är för trött och sen när man vankar upp ser man hemsk ut!
Antingen har man fått nån finne eller så är man svart runt hela ögonen och känner sig bara äklig!
Och är det bara här som det har snöat ? :(
Fast det smälter nog bort snart! <3
Aja, nog om negativa tankar om smink och sånt, här får ni lite bilder medans jag är i skolan!
Haha, bara för att den här bilden är så härlig.
Inte precis nytagen, men den får vara med endå :)

Kommentarer
Postat av: Ronja
2012-03-19 @ 08:08:55

Gillar bilderna starkt! När ska du ut och ta nya igen ? =)

Postat av: Teci
2012-03-19 @ 10:18:57 / http://teci.blogg.se/

Jag ska ut och ta nya idag faktiskt, så håll koll dom kommer väl någon gång vid 5 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: