Hoppas det går bra såhär!

Nej, nu gör jag frågestunden skriftligt istället! För när jag ska ladda upp videon så blir det helt konstigt! Så, förlåt men japp, det är väl det enda jag kan göra!

Vad är din riktiga hårfärg ?
Blond
 
Vilka bloggar läser du?
 Nikes - http://nichy.blogg.se Zara larssons- http://zarish.blogg.se Sagas- http://sagaenstedts.blogg.se
 
Hur länge har du och Eddie vart tillsammans?
I 2 månader och 13 dagar
 
Tycker du om vintern?
Jag tycker att det är fint ute på vintern men jag gillar inte kyla alls, så njee..

Favorit årstid?
Sommaren!

När fyller du år?
8 Juni
 
Tror du på tomten?
Inte längre

Vad är det pinsammaste som hänt dig ?
Det kan jag inte berätta, för då skämmer jag ut mig på bloggen också.. :S
 
Din drömresa?
Kryssning till karibien eller en tågluffning genom en massa länder med kompisar.
 
Är du en beliber?
Jag tycker om justin , men kan nog inte säga att jag är en beliber.
Favoritlåt just nu ?
dancing in my head- avicii vs. eric turner
 
Favorit film?
Har ingen favorit film , men tycker om serien Vampire diaries
Finns det någon du tycker illa om just nu?
Japp!
 
Hur många dagliga läsare har du på bloggen ?
Det varierar mycket, men nu idag har jag 42, men det kan vara typ mellan 20- 55
 
Vad tycker du om julkalendern?
Jag har sett varenda avsnitt och den är supermysig!
 
Sämsta/bästa med att bo i borlänge?
Sämsta är nog att staden är så ful, bästa är nog att det är bra storlek på staden
 
Favorit klädaffärer?
Bikbok .Gina tricot ,Carlings
 
Sporter utom dans?
Jag går på tyngdlyftning också
 
Är du avis på någon?
nepp
 
Buss/bil?
bil!
 
Mjölk/vatten?
vatten
 
Vilket gymnasium vill du gå, inriktning?
helix, naturvetenskap + extra digital bild och design
 
Vad är din framtidsdröm?
Att bli en framgångsrik journalist och flytta till något varmt land och gifta mig där och skaffa 2 barn.
 
Vill du ha barn senare i livet?
Japp, det svarade jag ju på förra ;)
 
Vad är det läskigaste som hänt dig?
ingen aning!
 
Har du fobi för något (förutom fötter och disktrasor..) ?
Japp, höjder!
 
Har du några tips på hudvårdsprodukter?
 
 
 
hudlotion som gör dig jättelen och luktar sjukt gott! 69:- på lyko.seRelax Intense - Fruit Seeds Body ScrubBodyscrub, 289:- på donnabeauty.se

Om du fick vara en kändis, vem skulle du vara då?
Nina dobrev
 
Oskuld?
Vill jag inte svara på här på bloggen..
 
Favoritartist?
Lyssnar på så många olika, men Ellie goulding!


 

Kommentarer
Postat av: Fanny
2012-12-24 @ 08:07:18 / http://amais.blogg.se

Jag såg att du tidiare har varit inne på min blogg. Jag vill bara meddela att nu byter vi blogg! www.fannyjuliabeata.wordpress.com
är det numera!
Du följer väl med?

Postat av: ebba
2012-12-24 @ 11:21:28 / http://ebbalinneaa.blogg.se

hoppas du får en bra julafton , GOD JUL :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: