För hala skor!

 
Japp , bra nya skor ! Har bara smått halkat minst 27 gånger idag.. Hahah, dom är verkeligen jättehala!!
Och imorse skulle jag stoppa ner en kontakt i eluttaget men råkade på något konstigt sätt missa, så jag satt ner tummen istället! AJ, det gör fortfarande ont. Fick en stöt i bara tummen , men det gjorde ont som fan !
Sen har min spotifytid gått ut. BLÄ.
Idag har jag iallafall träffat Eddie , Mimmi och Zander. Vi var bara i stan och gick runt och satt  och pratade.
Hoppas ni haft en bra dag!
Foto

Kommentarer
Postat av: Oliviaaa
2012-12-17 @ 20:35:26

Hahahah, Zander! Så skön! :'D

Postat av: Liinn ♥
2012-12-18 @ 16:26:12 / http://quad.blogg.se

Aj med stöten :( Fick själv en stöt i hela handen förra året. Inte alls rligt ju :( Men det går nog över snart :)

Svar: jadu, det gör fortfarande önt :( tack så mycket!
Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: