Fast i en skåpbil!

Japp, snart är man i borlänge igen då efter en kul övernattning hos Viktoria!
Jag börjar känna mig förkyld igen.. Jag som skulle både tyngdlyfta och dansa idag! :S får nog skippa det.
 
Men nu är iallafall jag och Viktoria och gömmer oss i en skåpbil..Hahah, ja det låter lite konstigt, men vi är med på julmarknaden och ska sälja bullar egenteligen. Men då skulle vi gå in i skåpbilen och värma oss, så dumma som vi är stänger vi dörren efter oss och den låser sig så man får inte upp den inifrån.
Så vi är inlåsta i en skåpbil just nu.

just chilli'n in tha skåpbil, yaoo
 

Kommentarer
Postat av: Hanna wallenberg
2012-12-07 @ 15:17:42

gud vad ni kan vara smarta ibland... också en skåpbil teci vickan. SAKNAR ER STORT <3 <3 <3

Svar: hahah, jo det var inte så smart, VI SAKNAR DIG MED HANNA! <3
Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: